ניהול אינוונטר

אנו בקבוצת ברניר עוסקים בהקמה ובניהול שוטף של מערכת המידע הממוחשבת אינוונטר.

במסגרת הפעילות, אנו מקימים בתוכנה ייעודית ומתקדמת שפיתחנו, קובץ מלאי כללי, שכולל קטלוג פריטים המכיל את כלל הפריטים הרלוונטיים שנמצאים באתרי הרשות.

במידה והרשות משתמשת בתוכנת ה-e.p.r או בתוכנת האוטומציה, אנו מקימים את הפריטים בתוכנות אלה ובהתאם לדרישת הרשות.

יתרה מכך, אנו סופרים ומסמנים את הפריטים הנדרשים בהתאם לדרישות משרד הפנים.

אנו גם עוסקים בניהול שוטף של המלאי, הוספה וגריעה של רכוש וכל זה בשיתוף פעולה מול כל הגורמים הרלוונטיים מטעם הרשות.

נשמח לעמוד לרשותכם,

שירותים נוספים

תחומי פעילות

אישורי רואה חשבון

המשרד מכין באופן שוטף אישורי רו"ח הנדרשים למשרדי ממשלה, תורמים ואחרים בזמינות יום יומית לרשויות והתאגידים במגוון נושאים : פסטיבלים ופעילויות שונות למשרדים השונים, אישורים

תחומי פעילות

עריכת תחשיבים לחוקי עזר

תחשיבים כלכליים לחוקי עזר עירוניים חוקי עזר עירוניים מהווים את המקור לסמכות הרשות המקומית לגביית תשלומי חובה למימון פעילותה בתחומים שונים. חלק מחוקי העזר קובעים